Retourneren & Service

 

Wilt u een Sleevy product retour zenden voor ruiling of restitutie, dan kunt u dit product binnen 14 dagen retourneren mits deze voldoet aan de volgende voorwaarden:

- Producten dienen in de originele productverpakking te zitten mits redelijkerwijs mogelijk is.

- Beschadigde producten of incomplete producten komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

- Producten dienen op dusdanige wijze verpakt te worden ter bescherming en voorkoming van productschade.

- In de retourzending dient een kopie van uw factuur te zitten. 

 

Retourzenden product, pakketzending of brievenbuszending?

+ Pakketzending; rugzakken, laptoptassen, schooltassen, reistassen, 15.6" laptophoezen, 17.3" laptophoezen en meerdere producten tegelijk. 

+ een brievenbuszending; 10.1",11.6", 13.3" en 14" laptophoezen,  iPad 3/4/Air hoezen en telefoonhoesjes. Let hierbij wel op de maximale brievenbusafmeting van: 38 * 26,5 * 3,2 cm!

Wij benadrukken nogmaals dat bij het vouwen, scheuren en uitrekken van Sleevy producten er productschade ontstaat waardoor het recht op ruilen en restitutie vervalt. Door rugzakken, laptoptassen, 15.6" laptophoezen, 17.3" laptophoezen of meerdere retourproducten dubbel te vouwen en deze als brievenbuszending te verzenden ontstaat er onherstelbare productschade en vervalt direct het retourrecht. Het beschadigde product zal in diezelfde verpakking en op diezelfde verzendwijze retourgezonden worden.

 

Verzendkosten

De verzendkosten voor het retour zenden van aangekochte Sleevy producten dient de klant zelf te bekostigen, wij adviseren de producten met PostNL te retourneren. PostNL heeft eigen postkantoren en is gevestigd in vele supermarkten. Het is verstandig om uw product bij een balie van PostNL te laten wegen om het juiste retourbedrag te betalen, dit verschilt tussen de €3,- en €6,95. Tevens kunt u bij PostNL uw retourzending laten verpakken, let hierbij wel op dat de postNL-medewerker het product niet dubbel vouwt. 

 

Retouradres

Neem het onderstaande adres volledig over op de verpakking van uw retour:

New Online Business
Postbus 3972
4800 DZ BREDA
Nederland

Een retourzending duurt gemiddeld 2/3 werkdagen, indien u binnen 5 werkdagen niets van ons heeft vernomen neem dan contact met ons op middels de klantenservice.   

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij normaliter overgaan tot restitutie van het aankoopbedrag. Indien het geretourneerde product is beschadigt, nemen wij contact met u op.

 

Ruilen

Als u de verkeerde inch-maat heeft besteld en deze graag wilt ruilen dan dient u allereerst uw bestelling te retourneren, let hierbij op de gestelde voorwaarden. Vervolgens zullen wij na het ontvangen van uw retour overgaan tot restitutie van het aankoopbedrag of contact met u opnemen indien het product is beschadigd. 

U kunt opnieuw een bestelling plaatsen in de webshop van Sleevy die u binnen enkele dagen ontvangt. Hiervoor ontvangt u opnieuw een bevestigingmail, digitale factuur en verzendbevestingmail. Als u twijfelt over de benodigde inch-maat dan kunt u via het contactformulier de exacte afmetingen van uw laptop(L * B * H) sturen waarna wij u kunnen informeren en adviseren.

 

Service

Bij Sleevy streven wij ernaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Op- en aanmerkingen waarderen wij enorm en nemen deze altijd in behandeling. Bij vragen kunt u ook altijd contact opnemen met de klantenservice, via het formulier "mail ons" of via klantenservice@sleevy.nl

 

Retourtermijn

Bij Sleevy streven wij naar consumentenbescherming door het leveren van deugdelijke producten en het hanteren van een 14 dagen retourtermijn om het product zonder opgaaf van redenen te retourneren. 

 

Garantie

Allereerst dient er contact te worden opgenomen met de klantenservice over het defect, graag ontvangen wij ook een foto van het defect. Garantie vindt plaats op basis van Carry in; oftewel de klant is zelf verantwoordelijk voor het versturen van het defecte product naar het betreffende retouradres. Hiermee eventuele ontstane kosten dient de klant zelf te bekostigen. NOB: New Online Business zal het product op dusdanige wijze proberen te repareren of een vervangend product aanbieden, in beide gevallen zal er altijd contact plaatsvinden tussen beide partijen om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen naar tevredenheid van beide partijen. Defecte producten zullen in de garantie periode van 1 jaar kosteloos worden gerepareerd of vervangen en vervolgens kosteloos naar de klant worden opgestuurd middels een logistiek dienstverlener.